Author Topic: Seizoen 5: Bentinck wordt geen wereldkampioen  (Read 31037 times)

MoleM

• Full Member
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 5: Bentinck wordt geen wereldkampioen
« Reply #180 on: November 11, 2019, 09:40:44 AM »
Ik vond de discussie die jullie voerden interessant.

Ik snap dat een woordkeuze als "overtuigen" te veel draagvlak geeft, maar dat is iets waar ik zelf meer overheen lees. Juist de discussie en de argumenten die werden gegeven vond ik interessant. En ook daarom zijn er bij mij personeelswijzigingen uitgevoerd. Ik hoop gewoon dat iedereen blijft melden, wat er hun opvalt aan de wedstrijden

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #181 on: November 11, 2019, 09:45:59 AM »
Ik vond de discussie die jullie voerden interessant.

Ik snap dat een woordkeuze als "overtuigen" te veel draagvlak geeft, maar dat is iets waar ik zelf meer overheen lees. Juist de discussie en de argumenten die werden gegeven vond ik interessant. En ook daarom zijn er bij mij personeelswijzigingen uitgevoerd. Ik hoop gewoon dat iedereen blijft melden, wat er hun opvalt aan de wedstrijden

Dat wordt me niet makkelijk gemaakt, na tientallen van zulke PMs en nu dus via het forum (nu Vos weet dat ik zijn PMs toch niet meer lees). Ik denk er nu oprecht over om in elk geval te stoppen met dit forum en misschien ook wel met dit spel. Ik doe niet iets voor mijn plezier om vervolgens steeds te worden afgemaakt (en deze tekst is een stuk netter dan de bagger inclusief scheldwoorden die hij via PM over mij heen gooide).

Het verzinsel dat ik denk dat Vos iedereen op dit forum minacht. Totale onzin, heb ik ook nooit gezegd. Zulke dingen vind ik echt vervelend. Net als alle andere onzin over mij die hij in die post verkondigd.

En mijn reactie op Vos was toch helemaal niet negatief, gewoon een aanvulling?
« Last Edit: November 11, 2019, 10:49:44 AM by Hakkie2 »

MoleM

• Full Member
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
« Reply #182 on: November 11, 2019, 02:41:10 PM »
begrijp me niet verkeerd. Ik zie dit ook als een storm in een glas water.
Ik focusde zelf ook alleen op het constructieve gedeelte, je hebt er meer aan en je leert er meer van.

PS en wellicht kan er ook over bovenstaande tekst gevallen worden. Doe dat niet. Het is niet mijn intentie om mensen in kwaad daglicht te zetten, voor het blok te zetten of te irriteren. Tel tot 707, laat alles van je afvallen en begin met een schone lei.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #183 on: November 11, 2019, 03:15:26 PM »
Ik bijt deze keer wel: dit is een terugkerend patroon met Vos. Los van of het waar is zie je dit steeds terug. Op het forum ontstaat een discussie waar vos bij betrokken is en na verloop van tijd gaat hier iets mis. Dit escaleert vervolgens nog meer waarna er een hoop lange berichten van Vos op het forum komen waar iedereen zich mee gaat bemoeien. Die berichten worden dan door Vos verwijderd waarna hij aankondigt nooit meer op het forum te komen. Na verloop van tijd begint dit opnieuw met een nieuw persoon.

Als bonus worden er soms nog pms verstuurd naar mensen waar hij eerder iets mee had en worden die personen ook in de forum posts erbij genoemd maar die in dat geval er niks mee van doen hadden.

Neem het niet persoonlijk op hakkie. Dit waait over en over een tijd is iemand anders aan de beurt.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #184 on: November 11, 2019, 05:15:25 PM »
Ik mis de negeerfunctie, helaas...

Vos heeft mij bij deze minstens voorlopig weggepest, ik zal dan ook geen kandidaat bondscoach zijn. Of ik door ga met dit spel moet ik nog over nadenken.

(PS: ik heb bij deze ook jouw post gerapporteerd. Jij beledigt mij met allerlei onzin. De eerste ooit bij een spelletje)

@Vos: even een tip: bedenk eens dat dit een spelletje is en dat niemand wat tegen jou heeft. Ik heb ook niks tegen jou, alleen tegen je tekstexegeses en je leugens. Die zijn spelbedervend, wegpestend. En als er steeds met dezelfde persoon wordt gebotst, zou het gedrag van die persoon wel eens de aanleiding kunnen zijn, niet de rest die verder nooit last van iemand hebben.
« Last Edit: November 11, 2019, 05:43:22 PM by Hakkie2 »

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #185 on: November 11, 2019, 06:37:41 PM »
@Vos: even een tip: bedenk eens dat dit een spelletje is en dat niemand wat tegen jou heeft. Ik heb ook niks tegen jou, alleen tegen je tekstexegeses en je leugens. Die zijn spelbedervend, wegpestend. En als er steeds met dezelfde persoon wordt gebotst, zou het gedrag van die persoon wel eens de aanleiding kunnen zijn, niet de rest die verder nooit last van iemand hebben.

+1, daaraan toevoegend dat beloftes om weg te blijven van het (Nederlandse) forum ook voortdurend worden verbroken

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #186 on: November 11, 2019, 07:11:35 PM »
Tevreden met de Tour. 7e,8e,10e en 17e in het AK. Moest winnen voor een sponsor maar dat is niet gelukt. Wel de eerste plek in het klassement overgenomen. Mijn grootste tegenstander cabrasverde had niemand ingeschreven. Nu een gat van 1800 punten naar een gevaarlijke klant Wizards. Die heeft met Loinaz een van de beste ronderenners in het spel. Gaat nog leuk worden de rest.

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #187 on: November 11, 2019, 07:12:39 PM »
+1, daaraan toevoegend dat beloftes om weg te blijven van het (Nederlandse) forum ook voortdurend worden verbroken
En wat jij blijkbaar heel jammer vindt, anders plaats je zo een reactie niet.
Voor de zoveelste keer ook je duit doen in het zakje, wat je valse karakter tekent, Rico.
Heel sneu als je zo enorm graag wil dat een persoon uit het spel verdwijnt.
En waarom ? Zodat jij dan meer aanzien krijgt bij dat klierkliekje.

Ik ben geen onderdeel van een klierkliekje. Ik denk ook niet dat jij per sé een vals karakter hebt, wat jij klaarblijkelijk wel bij mij hebt ontdekt. Ik vind het wel jammer dat het Nederlandse forum veel minder actief is, omdat de meeste meer ervaren managers er moe van zijn dat elke tegenspraak tegen jou meteen op ellenlange uiteenzettingen en persoonlijke aantijgingen kan rekenen en daarom maar de keuze maken zich veel vaker afzijdig te houden. Hierdoor blijven interessante discussies vaak hangen op het niveau van "nuttige tips voor nieuwe managers" in plaats van echte inhoudelijke discussies waar meerdere standpunten naar voren kunnen komen.

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #188 on: November 11, 2019, 07:42:40 PM »

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #189 on: November 11, 2019, 07:58:56 PM »
Mooizo, door de verbetering in mijn personeel, haal ik nu veel betere resultaten en kon Jansma nog stijgen naar plek 8. Ik had een sponsordeal voor top 9 8)

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #190 on: November 11, 2019, 09:40:11 PM »
Mooizo, door de verbetering in mijn personeel, haal ik nu veel betere resultaten en kon Jansma nog stijgen naar plek 8. Ik had een sponsordeal voor top 9 8)
Wel jammer dat je dat ontdekt hebt ;) Scheelt mij weer wat ereplaatsen.   ;)

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #191 on: November 12, 2019, 07:55:29 AM »
San Sebastian komt op de nieuw aangetrokken van de wettering zijn naam.  hij was op de berg aangegaan maar kon tot het einde van de wedstrijd solo rijden. Zijn knechten haalden nog een 9 de en 14 plak op naar de BBT.
We moeten trouwens nog  maar 4500 punten voor promotie

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #192 on: November 12, 2019, 10:33:55 AM »
Choppy Accola krijgt een lampje en wordt 10e. Eigenlijk best zorgelijk, hij is blijkbaar niet goed genoeg normaal gesproken ;)

MoleM

• Full Member
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
« Reply #193 on: November 12, 2019, 10:51:25 AM »
Wel ingeschreven, maar geen tactiek gezet....domdomdom
Komende 2 tours liggen me wel, dus daar zal ik wel weer wat punten halen. Hoewel ik me afvraag of ik wel wil promoveren  ::)

Aurora Australis

• Hero Member
  • Australian born, Australian crazed
    • View Profile
« Reply #194 on: November 12, 2019, 11:29:35 AM »
Maar dit is toch logisch. Bij zowel een sprintetappe en vlak klim etappe is knechten belangrijk. Als je dan kijkt naar het stukje onderaan op de staff pagina dan staat er duidelijk:
Team Spirit is important when the cyclists´ Teamwork skill is important in the race.
In het Nederlands staat er heel wat anders: De mate waarin teamgeest van belang is, is afhankelijk van de mate waarin er geknecht moet worden.
Edit: gezien de Spaanse tekst "aunque el compañerismo será más importante cuando el trabajo de equipo tenga más valor" klopt de Nederlandse vertaling niet.

If some of the Dutch ingame translation is wrong, has anybody made a list of wrong translations & written corrections to be submitted to Osca? (Maybe get list & submit under General > Bugs)