Author Topic: Seizoen 8: heuvels?  (Read 17315 times)

paultb

• Sr. Member
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
Re: Seizoen 8: heuvels?
« Reply #60 on: March 24, 2020, 07:40:20 PM »
Mijn team heeft nu de 1e ritzege in een grote ronde in divisie 2 te pakken. Pascal Cruyff is nog steeds maar 23 jaar maar hij heeft dit seizoen al 5 etappes gewonnen in divisie 2. En dat is veel meer dan waar ik op had gehoopt! :)

Als ik binnenkort eens veel tijd in het spelletje wil steken dan ga ik proberen mijn selectie completer te maken en misschien volgend seizoen wel te promoveren naar divisie 1. Maar dat zal een forse stap zijn aangezien ik nog maar weinig tactische ervaring in het spel heb m.u.v. sprint- en sprintheuvelritten.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #61 on: March 24, 2020, 11:20:51 PM »
Proficiat Sjiz, lekker bezig met Verbeek. Nog alle kans op 'een fietsje' op deze manier!  :)

Ook proficiat paultb! Met Cruyff heb je echt een pareltje in handen, dat is gewoon een van de beste heuvelsprinters in het spel. Met nog een half seizoen U24 bonus gaat hij die 1e plek in het Dream Team vermoedelijk ook nog wel halen! Je hebt hem heel mooi getraind, eigenlijk hoort hij de komende seizoenen wel op het hoogste niveau te rijden, dus doe vooral je best om te promoveren, zou ik zeggen.  :)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #62 on: March 25, 2020, 06:57:15 AM »
Thanks WIC. Helaas merk ik aan alle kanten dat ik een goede knecht mis. Vanochtend weer in s2 mijn knecht verloren. Het werd toen heel moeilijk voor Verbeek om de tandem van Caracoles te verslaan. Dat lukte dit keer dus helaas ook niet. 'Slechts' tweede.

Wat betreft het fietsje ben ik heel benieuwd. Er zijn seizoenen geweest, oa het laatste, dat de nummer 3 hem met 2600-3000 punten won maar ook seizoenen dat je ruim boven de 4000 moest zitten. Het kan alle kanten op gaan. Denk dat Verbeek ergens net boven de 3000 uitkomt.
« Last Edit: March 25, 2020, 07:28:31 AM by Sjiz »

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #63 on: March 29, 2020, 11:29:33 PM »
Ligt het aan mij of is cross and go gestopt met het spel

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #64 on: March 29, 2020, 11:38:51 PM »
Ik weet niet of het aan jou ligt, maar Cross and Go en Hakkie lijken inderdaad gestopt te zijn...

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #65 on: March 30, 2020, 09:13:35 AM »
Heel wat oude bekenden maken zich terug klaar om mee te strijden in 1e divisie volgend seizoen.
Mijn doelstelling om te promoveren als kampioen lijkt me te gaan lukken, enkel nog opletten van chrono Tony(dichtste belager), die haalt zomaar de top5 in het WK tijdrijden en daarbij ongeveer 3000 punten. Mijn voorsprong is nu 2600 punten dus er moet nog een schepje bovenop. Wel zeer tevreden tot nu toe met 25 podiumplaatsen waarvan 9 overwinningen. Succes aan iedereen!!

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #66 on: March 30, 2020, 07:17:27 PM »
Ondanks ik later in het spel terug ben gekomen zie ik mij de top 20 van 2b nog niet ontglippen

Plopsala

• Jr. Member
  • **
  • (2a)
    • View Profile
« Reply #67 on: April 02, 2020, 09:18:40 PM »
Suenens wordt 6de in de eerste klimrit van deze TDF. Hij krijgt in S4 spijtig genoeg te maken met een supporter die stokken in de wielen komt steken waardoor hij even onzacht in aanraking komt met de heilige grond van de Val Louron. Hierdoor moest hij op een zeer ongelukkige wijze, een gaatje laten met de koplopers. In S5 schuift hij nog op van plaats 8 naar plaats 6. Volgende pure klimrit mikken we minstens op een top 5 -stek.
« Last Edit: April 02, 2020, 09:20:32 PM by Plopsala »

paultb

• Sr. Member
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
« Reply #68 on: April 11, 2020, 12:42:48 PM »
Het viel mij op dat de kasseien rit van afgelopen nacht een vreemd verloop kende. Je zou verwachten dat in de vlakke sectie 3 renners terugkomen, maar zowel bij mij in 2a (van 78 naar 9 renners) als ik 1a (van 118 naar 40 renners) werd de 1e groep juist fors uitgedund in sectie 3. In beide divisies zie ik geen bijzondere icoontjes die er op wijzen dat er in sectie 3 flink tempo is gemaakt. Heeft iemand een verklaring voor wat hier gebeurd? Klopt wellicht het plaatje bij de race niet? Ik zou op basis van het verloop van de etappe haast denken dat sectie 3 helemaal geen vlakke sectie zonder kasseien is.

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #69 on: April 12, 2020, 02:55:47 PM »
In 2d) inderdaad hetzelfde beeld. Raar...

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #70 on: April 16, 2020, 10:47:11 AM »
Zo, het zit er weer op. Prima seizoen gedraaid, alle rondes podium (7x winst, 3x zilver, 2x brons). Op naar de 1e divisie, dit keer met de intentie om er ook even in te blijven.  :)

Gefeliciteerd allemaal met jullie behaalde resultaten, Rico in het bijzonder met het Nationaal Kampioenschap! Succes volgend seizoen.

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #71 on: April 16, 2020, 11:05:08 AM »
Eindelijk is dit ellendig seizoen voorbij. Hopelijk kan ik volgend seizoen weer voorzichtig mee gaan doen boven in de etappes.

Proficiat aan iedereen die is gepromoveerd! Rico en Vos gefeliciteerd met jullie nationale titels

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #72 on: April 16, 2020, 12:01:43 PM »
Eindelijk is dit ellendig seizoen voorbij. Hopelijk kan ik volgend seizoen weer voorzichtig mee gaan doen boven in de etappes.

Dat mag je wel hopen in de derde divisie ja! Ik vond divisie 2 veel te gemakkelijk. Maar ja, divisie 1 is dan weer voor mij veel te moeilijk...

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #73 on: April 16, 2020, 01:02:45 PM »
Ik heb precies hetzelfde. Vandaar dat ik maar overnieuw ben begonnen  ;D

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #74 on: April 16, 2020, 03:02:23 PM »
Bedankt voor de felicitaties, was een prima seizoen met een Tour-overwinning en een mooie strijd met Sjiz tot aan de Vuelta. Einde van het seizoen was wel een beetje bitter door een net misgelopen Vuelta-zege, maar we moeten naar het geheel blijven kijken, en daar kunnen we bij CaptainOrange best tevreden over zijn!

Volgend seizoen zal de concurrentie voor de Nederlandse titel weer flink groter zijn met 7 ipv 3 Nederlandse teams in de CFF World Tour.