SMF - Just Installed!
Kun je wel één van de favorieten uitdagen?
Quote from: Wiene24 on March 26, 2019, 08:57:16 PMKun je wel één van de favorieten uitdagen?Eeuh... huh? Hoe werkt dat? Ik zie geen knopje ofzo. Nee dus, denk ik?
Quote from: Zatarra on March 26, 2019, 08:59:03 PMQuote from: Wiene24 on March 26, 2019, 08:57:16 PMKun je wel één van de favorieten uitdagen?Eeuh... huh? Hoe werkt dat? Ik zie geen knopje ofzo. Nee dus, denk ik? Wedstrijden -> uitdagingen
Ik ben er nog niet echt uit, ben op dit moment wat focus op tijdrijden aan het doen. Maar misschien mmoet ik wel even wat breder promoten zodat ik ook wat meer punten sprokkel, want voorlopig echt geen vette op vlak van punten.
Vraagje, hebben anderen er ook last van dat je echt keer op keer moet inloggen op het forum?Ik had op het vorige forum dat ik 1x moest inloggen en vervolgens bleef ik een langere periode (paar weken) ingelogd voor ik weer eens opnieuw moest inloggen.
ok, heel goed dat je moderator bent, GinneR, en ik zie dat je al al veel "opgeschoond" hebt. Die "Hey" topic kan ook achter een slotje, volgens mij.Wat betreft de topics die nu achter een slotje te zien zijn ; uiteindelijk verwijderen lijkt mij, maar slim dat je het de forumgangers eerst vraagt. On-topic zijn er nu :koersen vragenteamsrekruten (=nieuwe sterren)Dat zijn de belangrijkste topics, volgens mij. Misschien aangevuld met een on-topic zoiets als een Cruijff Café (=nu off topic) of JZ bar of een andere naam.Daar kunnen dan alle andere onderwerpen besproken worden die (eventueel zijdelings) met het spelletje te maken hebben.Het zou kunnen dat ik nu een topic vergeet. Dan is er vast wel iemand die dat vermeldt of een goed idee heeft voor een nieuwe topic.
Nee hoor, het seizoen telt nu 91 races in totaal dus je ziet heel het seizoen.