Author Topic: Seizoen 1 : allemaal in de derde divisie  (Read 77131 times)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Koersen S1: allemaal in de derde divisie
« Reply #210 on: March 31, 2019, 07:05:29 PM »
En nu de eerste 1-2  8)

Scouten e.d. gaat beroerd, maar het koersen loopt prima  ;D ;D

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #211 on: March 31, 2019, 07:06:09 PM »
Wat kost het ontslaan van personeel? :)
Dat vroeg ik mij ook af, want het kost nu veel minder dan voorheen. 3x minder, zoiets.
Het bedrag dat bij ontslaan staat, dat kost het. Je kan het checken door ontslaan aan te klikken, want dan krijg je een tekst met zoiets als "ontslaan kost ....(bedrag), ben je er zeker van dat je hem wilt ontslaan", en dan geen ja aanklikken natuurlijk, ander is hij weg.
Ik durf al niet eens op het woord ontslaan te klikken, zometeen is dat veranderd of is er een bug, en dan ben ik het personeelslid kwijt en bijna 100k armer en dan bijna blut. Ik laat het aan waaghalzen over om het te checken. In principe is het bedrag voor het ontslaan, het bedrag wat er bij staat, in dit geval 10x het salaris van het personeelslid. Voorheen was dat een veel hoger bedrag, en des te verder in het seizoen, des te lager dat bedrag werd. Maar zelfs op het einde van het seizoen waren de ontslagkosten niet zo laag als nu. Merkwaardig / apart, deze situatie. Misschien heeft Oska dit veranderd.

In de derde divisie is ontslaan goedkoper dan in de eerste, staat in de FAQ. Was in de beta ook zo.

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #212 on: March 31, 2019, 07:07:54 PM »
1-3-8-21-26

Aardige score zo :)

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #213 on: March 31, 2019, 07:24:42 PM »
Eerste zege van het seizoen is binnen!Dit seizoen kies ik er voor om mijn renners beter te trainen en dus niet te laten rusten voor wedstrijden! Boucquey wint nu deze race met 90 gezondheid en 98 vorm. Rusten gebeurt pas op 83. We zien wel wat het heeft,ik kom jullie wel wat later vergezellen in 1a ;) ;)

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #214 on: March 31, 2019, 07:26:23 PM »
Hoe weet je hoeveel gezondheidspunten je wint bij het rusten? :)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #215 on: March 31, 2019, 07:32:49 PM »
Hoe weet je hoeveel gezondheidspunten je wint bij het rusten? :)

Heeft B.E-L zo mooi opgeschreven in de FAQ...

Zonder ploegarts en masseur zullen je renner 10 gezondheidspunten terugwinnen door te rusten. De gezamenlijke waarde van herstelvermogen van de ploegarts en masseur zullen er voor zorgen dat je extra gezondheid erbij krijgt. Dit is als volgt verdeeld:

00 t/m 09        10 t/m 29        30 t/m 49         50 t/m 69         70 t/m 89      90 to 109   
     +10                +11                  +12                  +13                  +14               +15
110 t/m 129    130 t/m 149    150 t/m 169    170 t/m 189    190 t/m 202
     +16                 +17                  +18                 +19                  +20

wacco

• Full Member
    • View Profile
« Reply #216 on: March 31, 2019, 07:34:59 PM »
Bam 1 met vrije rol. 2de met kopman. 14 met knecht

wacco

• Full Member
    • View Profile
« Reply #217 on: March 31, 2019, 07:37:50 PM »
Volgende rit 2 en 4de favoriet

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #218 on: March 31, 2019, 08:24:41 PM »
Ik heb minder materiaal in elk geval. Hoe zit je ploegleider qua teamgeest en stimuleren? Ander dingetje? Hoe zit met gezondheid en vorm?

77 en 59.

Ah, gezondheid 96 en vorm 91. Daar valt wat te behalen nog haha. Hoe doen jullie dat met gezondheid? Geven jullie er trainingen voor op? Of alleen voor hele doorslaggevende wedstrijden? Ik heb 160+ herstelvermogen in m'n personeel, dus laat renners pas rusten bij 82 gezondheid.

Vorm 91 is trouwens wel heel laag, bewust gekozen voor zo'n lage vorm?

Kies je daarvoor dan? Renner beginnen toch op 90? Kan ik vrij weinig aan doen? Of heeft de trainer daar invloed op? Volgens mij is vorm wel wat belabberd voor mijn personeel...

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #219 on: March 31, 2019, 08:36:35 PM »
Ik heb minder materiaal in elk geval. Hoe zit je ploegleider qua teamgeest en stimuleren? Ander dingetje? Hoe zit met gezondheid en vorm?

77 en 59.

Ah, gezondheid 96 en vorm 91. Daar valt wat te behalen nog haha. Hoe doen jullie dat met gezondheid? Geven jullie er trainingen voor op? Of alleen voor hele doorslaggevende wedstrijden? Ik heb 160+ herstelvermogen in m'n personeel, dus laat renners pas rusten bij 82 gezondheid.

Vorm 91 is trouwens wel heel laag, bewust gekozen voor zo'n lage vorm?

Kies je daarvoor dan? Renner beginnen toch op 90? Kan ik vrij weinig aan doen? Of heeft de trainer daar invloed op? Volgens mij is vorm wel wat belabberd voor mijn personeel...

Ah, ja dus. Heb even FAQ gelezen. Mijn personeel was op vormgebied belabberd. Heb 170k besteed aan het ontslaan van personeel (au), maar heb nu een masseur en ploegarts met:
127 herstelvermogen (+16 gezondheid per rust-training)
195 recuperatie (0 gezondheidsverlies per race)
+9 vorm.

Dat moet dan meteen maar wat verschil maken, hahaha.

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #220 on: April 01, 2019, 06:58:27 AM »
Hoe zit het met de EP-verdeling in tijdritten?

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #221 on: April 01, 2019, 07:00:27 AM »
Dan hoef je niets in te vullen!! ;D

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #222 on: April 01, 2019, 07:10:59 AM »

Verrassend goede etappes :
In etappe 2 finisht Odom als 3e. Zijn knecht Gailes deed het voortreffelijk en pakte zelf ook nog punten met een 12e plaats.
In etappe 3 finisht Odom als 4e. Dit keer was de knechtentactiek helemaal niet goed, toch punten van Gailes met een 13e plaats.

CFF CUP

Een hele spannende ronde 1 ; tijdrijder Vives wint maar met 2 seconden verschil.
In de 2e ronde een hele leuke tegenstander ; DeRodeVod. Geen idee wie van ons de betere renner heeft voor dit parcours.
Ik zie trouwens dat Hakkie zich niet had ingeschreven voor ronde 1, maar zijn tegenstander ook niet.
Venwege de hogere ranking is DeRodeVod door naar de 2e ronde van de CFF Cup.
Misschien dat Hakkie de CFF Cup niet kan zien, net zoals het geval was bij die top vijven in de divisie-nieuws rubriek ?

wacco

• Full Member
    • View Profile
« Reply #223 on: April 01, 2019, 07:12:57 AM »
Tweede ritzege op rijmet dezelfde renner ook

Was er cff cup? Ik zag niets dus dacht dat begint volgend seizoen.

Mitte

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #224 on: April 01, 2019, 07:22:28 AM »
Er is toch geen cff cup!!! Bij mij is die pagina leeg en de cup is enkel voor 1e en 2e divisie???