Enorm veel punten in één WK, het dubbele van een klassieker en zelfs in verhouding veel meer punten dan het AK van een grote ronde.
In beide WK's is het mogelijk om een grote achterstand in te halen.
Wat dat betreft blijft het spannend tot het einde. En volgens mij las ik ergens dat dat de reden was dat Oska de klassieker Lombardije vóór de beide WK's geplaatst heeft in CFF3, want in het echt (en CFF2) is Lombardije altijd de laatste grote race van het seizoen.
Alle betrokkenen succes met het NL kampioenschap, zoals het er nu uitziet gaat het tussen jullie beiden, maar er zijn nog 3 andere NL teams die als ik alleen op de stand afga, ook nog NL kampioen kunnen worden vanwege de vele punten die er nog te verdienen zijn.
2 favorieten met bijna geen puntenverschil, en 3 outsiders momenteel ; spannend.

edit ; CrossAndGo heeft natuurlijk wel als voordeel dat het praktisch al zeker is van het divisie-kampioenschap.
WinterIsComing heeft geduchte concurrentie en kan 2e worden in zijn divisie en daardoor geen NL kampioen worden ondanks eventueel de meeste punten van alle NL teams.
Deze edit voor de volledigheid, want dit wist iedereen natuurlijk al, net zoals het bovenstaande bericht.