Vanochtend ook een leuke pull.. deze mag blijven, techniek en vlak mochten iets beter zijn
Philip Hofstee Leeftijd : 19 Salaris : 837
Conditie : 66 Sprinten : 13 Klimmen : 68
Vlak : 4 Kasseien : 5 Techniek : 15
Dalen : 44 Heuvels : 63 Explosiviteit : 76
Tijdrijden : 8 Knechten : 69
Relatief laat in het seizoen en dan zo een hele goede pull, Lollen.
Inderdaad jammer van zijn techniek en vlak, maar zelfs met die lage stats erbij heeft deze renner enorm veel potentieel.
Ik was trouwens financieel all in gegaan op jouw ex-renner Raas, maar helaas (dat rijmt^^).
Ik had niet genoeg geld om hem te kopen.
Die andere 3 toprenners die jij niet te koop zette, zijn naar mijn mening nu al nog meer waard. En die waarde zal snel veel en veel groter worden nu iedereen rijk begint te worden.
En die tijdrijder van wacco was geen pull (refererend aan het woordje "ook") maar een hele mooie aankoop van 695k.
Ik heb geen idee hoe goed deze toptijdrijder is vergeleken met andere toptijdrijders die in het spelletje zitten. Want als enigste referentie kader heb ik het u23 TT dream team en dat zal ongetwijfeld weer bijna vol staan met klimtijdrijders.
Maar die 695k is volgens mij een enorm winstgevende investering voor deze toptijdrijder.
Goed gedaan, wacco, mooi goedkoop aangekocht en veel plezier ermee !

Hele mooie renner wacco. Multi-inzetbaar ook, wie weet zit er ook wel eens een ronde in waarin hij leuk mee kan doen! 
Ik zie dat ik een beetje achterloop met mijn bericht.
Altijd een interessante kwestie die Spammie op het forum post.
Daar zal ik zometeen ook mijn mening over geven, voor wat het waard is natuurlijk. Zelf ook altijd moeite met het beoordelen van zulke renners, dus leerzaam voor mij om die proberen te beoordelen. Misschien blijft het bij proberen^^