Author Topic: CFF Cup  (Read 25965 times)

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #30 on: July 07, 2019, 10:29:39 PM »
We zijn een ronde verder maar dit wordt waarschijnlijk het eindstation, uitgeloot tegen de winnaar van vorig seizoen Wiggo!!

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #31 on: July 14, 2019, 11:09:14 PM »
2 sprintritten op 1 avond was voor Fluitsma iets teveel van het goede. De gedurfde taktiek van 00005 en het feit dat hij geen enkele knecht had tegen de 5 renners van Senglarsdeflandes werkte helaas ook niet mee aan een goed resultaat. Helaas liggen we nu dus weer uit de CFF cup.

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #32 on: July 15, 2019, 06:53:22 AM »
We zijn een ronde verder maar dit wordt waarschijnlijk het eindstation, uitgeloot tegen de winnaar van vorig seizoen Wiggo!!
Zoals voorspeld, geen schijn van kans!! Ditmaal wel nog vele forumgangers die doorgaan om de eer hoog te houden!!

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #33 on: July 15, 2019, 12:25:44 PM »
Ditmaal wel nog vele forumgangers die doorgaan om de eer hoog te houden!!

Ja, en ze hoeven nog niet eens tegen elkaar!

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #34 on: July 15, 2019, 01:10:27 PM »
Ditmaal wel nog vele forumgangers die doorgaan om de eer hoog te houden!!

Ja, en ze hoeven nog niet eens tegen elkaar!

Nee, maar helaas wel tegen CyKings, die net een betere tijdrijder hebben dan wij denk ik.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #35 on: July 15, 2019, 01:58:02 PM »
Hier ook een ronde verder en nu een tijdrit.
Dat wordt een Belgisch duel van Mertens vs Saint-Germain (van Psychoedge)

GMV

• Full Member
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
« Reply #36 on: August 18, 2019, 10:05:57 PM »
Zoals verwacht kansloos tegen Rekutxu. Roethlisberger is natuurlijk niet voor niks de winnaar van het individuele klassement in de 1e divisie afgelopen seizoen.

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #37 on: August 18, 2019, 10:09:11 PM »
Zoals verwacht kansloos tegen Rekutxu. Roethlisberger is natuurlijk niet voor niks de winnaar van het individuele klassement in de 1e divisie afgelopen seizoen.

Tja, balen. Dan tref je het niet met de loting.

Ik heb met een tijdrit gewonnen van Sjiz (sorry!) En tref nu Calde13 in een KKKVV-race. Dat zou op voorhand en met de huidige selecties geen enkel probleem moeten zijn. Nu maar afwachten of hij er nog wat versterking bij haalt. En de tactiek moet wel wat in orde zijn, natuurlijk...

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #38 on: August 18, 2019, 10:10:15 PM »
Ik ben de eerste ronde vrij gemakkelijk doorgekomen tegen Sentinel, maar ronde 2 is tegen Spammie :-\, gelukkig geen vlakke sprint, maar helaas ook geen vlakklim of heuvelrit

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #39 on: August 18, 2019, 10:15:31 PM »

Ik heb met een tijdrit gewonnen van Sjiz (sorry!) En tref nu Calde13 in een KKKVV-race. Dat zou op voorhand en met de huidige selecties geen enkel probleem moeten zijn. Nu maar afwachten of hij er nog wat versterking bij haalt. En de tactiek moet wel wat in orde zijn, natuurlijk...

Gefeliciteerd! Ik heb nooit van tijdritten gehouden omdat je geen invloed kan uitoefenen en in principe de beste wint. Dat was dus ook nu het geval ;)

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #40 on: August 18, 2019, 10:18:16 PM »

Gefeliciteerd! Ik heb nooit van tijdritten gehouden omdat je geen invloed kan uitoefenen en in principe de beste wint. Dat was dus ook nu het geval ;)

Ik snap het, hoor: je hebt er geen invloed op. Al helemaal niet als het de eerste ronde betreft; dan heb je niet eens de kans een tijdrijder aan te schaffen...

Atalm93

• Full Member
  • Team: Flyvende_hjul CFF2team: Averatalm
    • View Profile
« Reply #41 on: August 18, 2019, 10:34:29 PM »
Easy  round in the mountain for me, now next and its time for probably the thoughest 2nd round in the history of Cff-cup.

AjFactoryCylcling vs Flyvende_hjul

Only sad part is that its a TT, so none of the managers will have any say in it  ::)

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #42 on: August 26, 2019, 10:23:39 AM »
 :'( Gefeliciteerd Spammie!
En dan nu ook maar ff doorstoten naar de finale, hè ;-)

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #43 on: August 26, 2019, 05:35:12 PM »
De KKKVV-race tegen Calde13 was een makkie. Zatarra nu voor het eerst in de derde ronde. We mogen tegen Jumanji met een pure heuvel race. Daar liggen goede kansen (hij 4*, ik 5*), maar de week is nog lang, dus wie weet wat hij nog binnenhaalt als versterking.

Bos

• Full Member
  • Bos - 2D
    • View Profile
« Reply #44 on: August 26, 2019, 07:52:25 PM »
De 3e ronde bereikt, mocht mijn tegenstander geen 5 of 6 sterren heuvelaar kopen, dan moet ik ook met gemak naar ronde 4 gaan.