Author Topic: CFF Cup  (Read 25962 times)

Aurora Australis

• Hero Member
  • Australian born, Australian crazed
    • View Profile
Re: CFF Cup
« Reply #60 on: October 05, 2019, 04:15:33 PM »
Lemarche & his silver TTer is unfortunate to be up against me in a TT race.  I've added two 22 year olds just to see the competitiveness level.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #61 on: October 06, 2019, 10:34:57 PM »
Mooi, ik ben door in de cup, de spaanse international zilveren tijdrijder heeft denk ik geen heuvel, want hij wordt niet eens de beste tijdrijder van de tegenstander. Spannend bleef het wel, slechts 5 seconden voorsprong.

Nou mag ik tegen Aurora Australia, weer een TT, hij heeft 8 sterren, eigenlijk heeft hij bijna alleen tijdrijders, en dit keer is er geen heuvel... dag Cup  :'(

GMV

• Full Member
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
« Reply #62 on: October 06, 2019, 11:48:55 PM »
Exit, zoals verwacht.

Aurora Australis

• Hero Member
  • Australian born, Australian crazed
    • View Profile
« Reply #63 on: October 07, 2019, 12:26:47 AM »
Mooi, ik ben door in de cup, de spaanse international zilveren tijdrijder heeft denk ik geen heuvel, want hij wordt niet eens de beste tijdrijder van de tegenstander. Spannend bleef het wel, slechts 5 seconden voorsprong.
Nou mag ik tegen Aurora Australia, weer een TT, hij heeft 8 sterren, eigenlijk heeft hij bijna alleen tijdrijders, en dit keer is er geen heuvel... dag Cup  :'(
Only TT that would have saved you was a mountain TT.  To keep it sporting, I've selected two 22 years olds with three of my silver TTers.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #64 on: October 07, 2019, 09:18:46 AM »
We liggen er weer uit. Helaas geen geluk met de loting. Een vlakke sprint met 3 secties kassei ligt nou niet echt in de regionen waar ik sterk ben.

MoleM

• Full Member
  • Cycling101 (2a)
    • View Profile
« Reply #65 on: October 07, 2019, 04:02:40 PM »
Mooi, voor het eerst een volgende ronde bereikt. Wie kan me nu nog afstoppen  8)

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #66 on: October 07, 2019, 04:39:16 PM »
Mooi, voor het eerst een volgende ronde bereikt. Wie kan me nu nog afstoppen  8)

Wij niet, want wij gaan in de volgende ronde onderuit tegen Caracoles in een tijdrit...l

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #67 on: October 13, 2019, 11:22:48 PM »
In de 2e ronde geheel onverwachts met een knecht gewonnen van °Peachy°Melocotons in een heuvelrit van de tour down under die hij vorige week wist te winnen in 1a.

De volgende ronde tegen milaneze in een klimsprintrit. Dat zal zeker geen eenvoudige rit worden aangezien ik geen klimsprintrit in mijn team heb.

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #68 on: October 14, 2019, 05:25:13 PM »
In de 2e ronde geheel onverwachts met een knecht gewonnen van °Peachy°Melocotons in een heuvelrit van de tour down under die hij vorige week wist te winnen in 1a.

De volgende ronde tegen milaneze in een klimsprintrit. Dat zal zeker geen eenvoudige rit worden aangezien ik geen klimsprintrit in mijn team heb.

Mooi gedaan! Je bent een van de weinige forumgangers die er nog in zitten, dus hup hup hup!

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #69 on: October 21, 2019, 08:23:52 AM »
Wederom de volgende ronde behaald door te winnen van Milanezen in een klimsprintrit. Gelukkig dat hij dit soort renner ook niet in zijn team had zitten waardoor de 39 sprint van mijn ronderenner net voldoende was.

In de komende ronde moeten we tegen Shiro_Lions in een heuveletappe waar we wederom niet kansloos zijn.

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #70 on: October 21, 2019, 08:12:00 PM »
Het zal zeer moeilijk worden in een klimheuvel etappe waar de tegenstander een gouden icoontje heeft!!

Bos

• Full Member
  • Bos - 2D
    • View Profile
« Reply #71 on: November 25, 2019, 01:14:33 AM »
1e ronde vergeten, had een vrij makkelijke overwinning moeten zijn  >:(

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #72 on: November 25, 2019, 02:04:54 PM »
Oska kwam niet opdagen...

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #73 on: November 25, 2019, 03:06:40 PM »
Verloren van Hakkie2  :-[

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #74 on: November 25, 2019, 03:54:01 PM »
Helaas, geen lekkere loting en een tegenstander die net ff iets beter was. Daar gaat de zoveelste openingsronde. Begint een dingetje te worden.