Jij dan ook feli Sjiz (wist niet of je er wel tevreden mee zou zijn, als je eerst aangeeft dat de top5 vast ligt
).
Wel lekker hoor zo'n ronderenner in je team. Bij mij heeft iedereen wel een (te groot) gebrek waardoor een top10 klassement er totnutoe nooit in zit.
Haha, ja. Dat was wel pijnlijk. Maar goed, had niet op een minuut gerekend maar een gebrek aan knecht breekt me hard op. Had hem niet zo hoog verwacht vanwege de kasseirit waar ik te veel verlies had ingerekend. Gelukkig waren er daar weinig goede kasseibeukers onder de klassementsrenners aanwezig. Dus een 6e plek was vooraf gezien een uitslag waar ik voor getekend had maar na rit 4 natuurlijk op meer gehoopt had

Ik heb maar besloten tevreden te zijn.
Ben erg blij met Moresi maar helaas in twee rondes wel het net niet op orde. Dat maakt handhaving dit seizoen onnodig tot een moeilijk gevecht. Hij had zo 400 punten meer moeten hebben. In de Tour moet hij voor een podium gaan en zo elke grote ronde op het podium hebben gestaan. Dat zou mooi zijn. Je moet ook wel geluk hebben met de parcoursen die een beetje jouw kant moeten opvallen. Moresi heeft veel heuvels en TT nodig tot nu toe.
Helaas materiaalpech in de laatste sectie. Een wat-als gevoel overheerst, hoe ver had Toode kunnen komen als hij zonder problemen de slotklim op had gekund? Nu strand hij op 18 seconden... was een podium mogelijk geweest?
Had er om gespannen denk ik. 18 sec is best veel. Sowieso zonde!