Author Topic: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?  (Read 35937 times)

GMV

• Full Member
  • GMV_Cycling (2a)
    • View Profile
Re: Seizoen 4: wie wordt er wereldkampioen?
« Reply #90 on: August 27, 2019, 07:42:09 AM »
Mooi voorseizoen gehad. Meerdere rit in Down Under, Parijs-Nice en de Tirreno. Weening wordt 2e in het eindklassement van Parijs-Nice en win het klassement in de Tirreno. Staat nu zelfs 1e in het indviduele klassement en als ploeg staan we derde.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #91 on: August 29, 2019, 11:51:12 AM »
Nou, maar op safe gespeeld met Verbeek en Moresi. Daardoor een goede rit voor het klassement. Eens kijken hoe lang we dit kunnen vasthouden

Atalm93

• Full Member
  • Team: Flyvende_hjul CFF2team: Averatalm
    • View Profile
« Reply #92 on: August 29, 2019, 03:10:37 PM »
Really had high hopes for winning Catalunya with Hemel as I did not think Bauer would ride this as well!

Now we probably need to be aiming for 2nd GC...  ::)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #93 on: August 29, 2019, 05:50:40 PM »
Im still in front of him :p. Though i doubt that will be the case after stage 3. For me the most difficult stage will be 4.hopefully i can compete for the top 10.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #94 on: August 29, 2019, 07:06:33 PM »
Ok, not in front but equal to Bauer. Second in the same time now. Good stage for me. Moresi got 12th with good support from Tweed. So far so good.

Atalm93

• Full Member
  • Team: Flyvende_hjul CFF2team: Averatalm
    • View Profile
« Reply #95 on: August 29, 2019, 07:43:12 PM »
Dont think stage 3 could have been any worse for my part...

Bauer had the luck, Hemel did not have. If you see section 2, they are both isolated in the same group. Bauer reaches front in S3, While Hemel gets in second group 44 seconds behind. From there I knew it was all lost...
I took to much risk, and it costed me horribly, while apparantely Cykings did the same, but had the nescessary luck on his side  ::)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #96 on: August 29, 2019, 10:13:05 PM »
Yeah, unfortunately for me too. I had Moresi well positioned there with Tweed. Perhaps i could have spend less energy to end up in s3 in the front group too. But still, happy with the result. My tactics Where as expected so far so I am happy. I Hot the domestiques with Moresi in the sections i expected so thats good.
Tomorrow will be the decider. But i have Derguis with me to help Moresi. Hopefully the tactics will go as good.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #97 on: August 30, 2019, 07:35:09 AM »
Well, Derguis wasnt able to stay with Moresi for long and i think with some more effort in the first section i may have been able to finish a group higher.
But moresi is still second in the GC. This is unexpected. One second in front of Caro from Wiggo. Top 5 looks certain: the podium will have to be fought for.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #98 on: August 30, 2019, 07:35:12 PM »
Zo, geen risico genomen... Derde favoriet Hoekstra was knecht voor Jansma.
Mooi nederlands podium trouwens: DeRodeVod met Bergman op 2 en derde is Ed van Vliet van AJ.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #99 on: August 30, 2019, 07:38:22 PM »
Feli GinneR!

Zelf toch nog behoorlijk wat tijd verloren. Had op een halve minuut gerekend maar het gebrek aan goede knechten breekt moresi hier op. Uiteindelijk 6e in het AK. Daar ben ik ondanks de uitgangspositie voor de rit toch wel tevreden mee. Had niet direct verwacht hier iets met hem te kunnen. Dan is een 6e plek eindelijk een opsteker.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #100 on: August 30, 2019, 07:48:47 PM »
Jij dan ook feli Sjiz (wist niet of je er wel tevreden mee zou zijn, als je eerst aangeeft dat de top5 vast ligt ;) ).
Wel lekker hoor zo'n ronderenner in je team. Bij mij heeft iedereen wel een (te groot) gebrek waardoor een top10 klassement er totnutoe nooit in zit.

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #101 on: August 30, 2019, 08:50:06 PM »
Helaas materiaalpech in de laatste sectie. Een wat-als gevoel overheerst, hoe ver had Toode kunnen komen als hij zonder problemen de slotklim op had gekund? Nu strand hij op 18 seconden... was een podium mogelijk geweest?

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #102 on: August 30, 2019, 09:47:25 PM »
Helaas materiaalpech in de laatste sectie. Een wat-als gevoel overheerst, hoe ver had Toode kunnen komen als hij zonder problemen de slotklim op had gekund? Nu strand hij op 18 seconden... was een podium mogelijk geweest?

Ja, hij reed waarschijnlijk tegen het lampje van De Cleer aan... Volgens mij maakt die pech wel wat uit, maar in dit geval lijkt het me geen podiumplek uit te maken. Wel vervelend natuurlijk...

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #103 on: August 30, 2019, 09:50:36 PM »
Jij dan ook feli Sjiz (wist niet of je er wel tevreden mee zou zijn, als je eerst aangeeft dat de top5 vast ligt ;) ).
Wel lekker hoor zo'n ronderenner in je team. Bij mij heeft iedereen wel een (te groot) gebrek waardoor een top10 klassement er totnutoe nooit in zit.

Haha, ja. Dat was wel pijnlijk. Maar goed, had niet op een minuut gerekend maar een gebrek aan knecht breekt me hard op. Had hem niet zo hoog verwacht vanwege de kasseirit waar ik te veel verlies had ingerekend. Gelukkig waren er daar weinig goede kasseibeukers onder de klassementsrenners aanwezig. Dus een 6e plek was vooraf gezien een uitslag waar ik voor getekend had maar na rit 4 natuurlijk op meer gehoopt had ;) Ik heb maar besloten tevreden te zijn.

Ben erg blij met Moresi maar helaas in twee rondes wel het net niet op orde. Dat maakt handhaving dit seizoen onnodig tot een moeilijk gevecht. Hij had zo 400 punten meer moeten hebben. In de Tour moet hij voor een podium gaan en zo elke grote ronde op het podium hebben gestaan. Dat zou mooi zijn. Je moet ook wel geluk hebben met de parcoursen die een beetje jouw kant moeten opvallen. Moresi heeft veel heuvels en TT nodig tot nu toe.

Had er om gespannen denk ik. 18 sec is best veel. Sowieso zonde!

Bos

• Full Member
  • Bos - 2D
    • View Profile
« Reply #104 on: August 31, 2019, 10:33:40 AM »
Nog geen enkele overwinning, wel 6 keer 2e. Ik voel me een beetje een Joop.