Author Topic: Seizoen 6: veel kasseien, maar dan zonder Zatarra  (Read 17971 times)

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
Seizoen 6: veel kasseien, maar dan zonder Zatarra
« on: October 31, 2019, 07:46:43 AM »
Nou, mijn gebeden zijn verhoord. Lekker veel kasseien. Ook veel klimmen. Weinig heuvels, zo op het eerste oog. Wel een heuevl-WK.

Alleen jammer dat ik dit volgend seizoen allemaal in divisie 2 moet meemaken. Hopelijk zorgt dat ervoor dat ik weer terug kan keren naar de 1a. We gaan het zien. Ik ga me daar maar op focussen

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
Re: Seizoen 6: veel kasseien, maar dan zonder Zatarra
« Reply #1 on: October 31, 2019, 11:07:48 AM »
Weinig sprint ook. Programma voor Bentinck wordt TDU, Tirreno, Giro, Zwitserland, Vuelta. Geen enkele sprintsectie in de Tour....

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #2 on: October 31, 2019, 02:06:17 PM »
Geen tijdrit en geen echte sprintrit in de BBT, Austa volgend jaar dus 0 punten. Verder naast kassei ook best veel pure klim, ik hoop dat ik klassementsrenner Hvid tegen volgend seizoen op een goed niveau heb. Hessels zal niet zo veel scoren en ook voor Perec en Sikkens houdt het niet over qua klimheuvel.

Verder zijn 4 van de 10 TdF ritten tijdritten, dat is wel heel erg veel.

Maar goed, wel leuk elk jaar zo'n totaal andere kalender.

paultb

• Sr. Member
  • Ploeg TilburgTerriërs (3g)
    • View Profile
« Reply #3 on: October 31, 2019, 08:24:19 PM »
Ook maar vast eens door het nieuwe schema heen gelopen. Een stuk minder sprint-heuvel ritten voor mijn kopman Cruyff. En ook gewoon sprint en gewoon heuvel lijkt minder voor te komen. Maar misschien is dit niet ongunstig voor mijn team. Ik weet inmiddels bijna zeker dat ik als 6e ga eindigen dit seizoen en door het vele klimwerk kan het best zijn dat ik volgend seizoen ook op plek 6 eindig. Alles hangt af van de andere teams die in mijn divisie komen, maar door de vele klimmen zullen andere teams veel meer punten gaan pakken.

Naast MSR kan de Tour Down Under wel eens een speerpunt worden voor mijn team. De enige etappe die ik dit seizoen gewonnen heb keert volgend seizoen ook weer terug, maar nu zullen er meer klim concurrenten voor Parijs - Nice inschrijven. Dit seizoen was dat de enige klimetappe in P-N, maar volgend seizoen is het bijna alleen maar klimmen. Ook dat is dan wel gunstig voor de klassementskansen van mijn kopman in de bergen, McClure.

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #4 on: November 01, 2019, 04:29:21 PM »
Nou, ik de kalender ook maar eens vertaald naar een rijschema voor mijn renners, toch een lastigere kalender dan eerder. Nog maar eens puzzelen denk ik.
Ook jammer dat gouden Mertens eigenlijk maar 1 rit kan rijden volgend jaar, plus dan het WKTT.

WinterIsComing

• Hero Member
  • WinterIsComing (1a)
    • View Profile
« Reply #5 on: November 14, 2019, 01:54:29 PM »
Ik ga ook voor het eerst in CFF3 een soort van planning maken voor komend seizoen. Promotie naar de 1e divisie wordt het doel.  :)

Ik heb al wat extra kasseirenners aangekocht met het oog op volgend seizoen die mij daar bij moeten gaan helpen.  ;)

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #6 on: November 14, 2019, 04:03:29 PM »
Oei, oei, oei, een 1e divisie zonder Zatarra is tot daar aan toe, maar ook het Combuijs Honey Ale team gaat waarschijnlijk degraderen...

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #7 on: November 14, 2019, 04:24:08 PM »
Oei, oei, oei, een 1e divisie zonder Zatarra is tot daar aan toe, maar ook het Combuijs Honey Ale team gaat waarschijnlijk degraderen...

Nog genoeg kansen voor King en Prins toch, in de Vuelta? Of zijn die niet ingeschreven?

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #8 on: November 14, 2019, 05:34:57 PM »

Nog genoeg kansen voor King en Prins toch, in de Vuelta? Of zijn die niet ingeschreven?

Prins is ingeschreven, maar de kopman is Miller, speciaal in het begin van het seizoen voor dit doel aangeschaft. Hopelijk leidt dat tot lijfsbehoud. En anders moet het van Prins komen in Lombardije, Brubaker in de WK tijdrit en de Cleer op het WK. Die laatste twee rijden met trainingskamp, maar of dat genoeg is? Ik betwijfel het...

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #9 on: November 14, 2019, 06:23:09 PM »
Dan komt t vast goed!

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #10 on: November 14, 2019, 08:37:24 PM »
Volgend seizoen mag mijn ploegje weer in de 1e meedoen. Voor Verbeek natuurlijk een gouden kans om wereldkampioen te worden. Helaas zie ik ook niet direct veel kansen om nu wel me te handhaven. Nou ja, we gaan het proberen :p

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #11 on: November 25, 2019, 09:29:11 AM »
De trainingspagina kleurt al aardig rood! :o

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #12 on: November 25, 2019, 02:05:40 PM »

Ja, het is een beetje een bloedbad...

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #13 on: November 25, 2019, 03:07:28 PM »

Dan had je veel 100's zeker?  ::)

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #14 on: November 25, 2019, 05:45:02 PM »
Intellinet rijdt nu beter dan heel vorig seizoen. Nu hoefde hij toen ook geen taktieken in te vullen om alle sprints te winnen maar toch.

Vanavond eens zien waar Verbeek staat. Ben benieuwd. Top 10 ben ik tevreden mee.