Author Topic: Seizoen 7: Weer veel kasseien, maar wellicht nu wel met Zatarra?  (Read 20308 times)

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
Re: Seizoen 7: Weer veel kasseien, maar wellicht nu wel met Zatarra?
« Reply #60 on: January 30, 2020, 09:04:45 AM »
Om mij van de troon te stoten zal je toch echt 4 titels nodig hebben, want ik heb ook al 3 titels  :P

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #61 on: January 30, 2020, 09:40:21 AM »
Geïnspireerd door Vos' mooie prestaties met zilveren heuvelaars, rijdt Broeder een sterke Waalse Pijl, hij wordt 5e. Voor hem geldt dan net weer dat deze hem het beste ligt van de 3 Ardennenkoersen door het iets mindere aandeel van vlakke secties  :)

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #62 on: January 30, 2020, 09:56:56 AM »
Het lukt me niet meer om punten te scoren in 1a dus ga ik waarschijnlijk de omgekeerde beweging maken en even gaan herbronnen in 2e. We geven nog niet op maar het wordt een hele klus!!

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #63 on: January 30, 2020, 10:25:04 AM »
Om mij van de troon te stoten zal je toch echt 4 titels nodig hebben, want ik heb ook al 3 titels  :P

3 titels in de 2e divisie? Ah joh, kom ik op gelijke hoogte. Wij wisselen elkaar af blijkbaar :D

B.E-L

• Sr. Member
  • PDM_cycling_team
    • View Profile
« Reply #64 on: January 30, 2020, 02:44:13 PM »

3 titels in de 2e divisie? Ah joh, kom ik op gelijke hoogte. Wij wisselen elkaar af blijkbaar :D

Ja onze teams durven niet samen in divisie 1a te zitten  ;D  Mocht ik nu degraderen uit 1a dan ben ik er wel klaar mee en dan ga ik volgend seizoen een nieuwe generatie starten

Denver

• Full Member
    • View Profile
« Reply #65 on: January 30, 2020, 05:44:42 PM »
Het lukt me niet meer om punten te scoren in 1a dus ga ik waarschijnlijk de omgekeerde beweging maken en even gaan herbronnen in 2e. We geven nog niet op maar het wordt een hele klus!!

Is ook wel leuk hoor z'n seizoen in 2e klasse. Kan je terug meedoen voor overwinningen/podium op meerdere parcours.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #66 on: January 31, 2020, 10:12:54 AM »

Is ook wel leuk hoor z'n seizoen in 2e klasse. Kan je terug meedoen voor overwinningen/podium op meerdere parcours.

Dat is waar. Maar ik moet zeggen dat ik van een overwinning in de 2e nou niet echt enthousiast wordt. Telt toch niet echt wat mij betreft.

De Ardennen waren in ieder geval prima. Verbeek won alle ritten met zijn vrije rol en daarnaast nog 5 top 10 plekken voor Holland en Burton. Staan nu ongeveer 2000 punten voor op Denver en 5000 op de nummer 3 Spitz. Dat is een mooie marge.

Denver

• Full Member
    • View Profile
« Reply #67 on: January 31, 2020, 05:30:35 PM »
Klopt, maar in overwinningen / podium moet je me nog laten voorgaan  :P
Ik heb geen exacte cijfers want ben geen supporter.

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #68 on: January 31, 2020, 06:32:23 PM »
Klopt, maar in overwinningen / podium moet je me nog laten voorgaan  :P
Ik heb geen exacte cijfers want ben geen supporter.

Tijd dat je dat wordt ;)

9 4 1 voor mij
11 3 2 voor jou.

Alleen zitten daar eindklassementen niet tussen.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #69 on: February 01, 2020, 11:04:16 AM »
etappe 3 Romandie :
Olé, de 1e overwinning van dit seizoen is binnen, wat tevens de 1e overwinning ooit voor Tafi is.  8)
« Last Edit: February 03, 2020, 11:05:08 AM by Vos »

Aurora Australis

• Hero Member
  • Australian born, Australian crazed
    • View Profile
« Reply #70 on: February 01, 2020, 12:42:04 PM »
Ook ivm het Australisch kampioenschap want Aurora Australis gaat natuurlijk weer veel te veel punten scoren in die tijdrit. Helaas is de weersvoorspelling 17ºC met een zuchtje wind, dus die slot etappe zal wel doorgaan.
It's TdF you want cancelled, 2000 points heading my team's way, it'll be where my team overtakes yours for top Aussie team.

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #71 on: February 02, 2020, 08:59:54 PM »
Ik had hier nog geen prestaties gezet omdat ik zowel alles al heb gewonnen in de 3de divisie.

Maar in Frankfurt gebeurde een mirakel. We wonnen niet alleen maar kregen ook zilver, brons en de 4 de plek.
Gouden klim heuvelaar Harry de net nieuwe aankoop van vanacht heeft gewonnen. Hij staat trouwens terug op TL omdat hij niet in het team past maar wou even deze voor Frankfurt en hij was nog redelijk goedkoop

Rico

• Sr. Member
  • CaptainOrange (1a)
    • View Profile
« Reply #72 on: February 04, 2020, 10:45:55 AM »
Na 3 ritten behaalt Hilton de leiderstrui in de Giro, hopelijk kunnen we die een tijdje vasthouden. Grootste belager lijkt Adam Roethlisberger. We wisten goed bij hem in de buurt te blijven in de sprintrit, maar hij deed hetzelfde in de kasseirit, dus de tijdsverschillen zijn nog beperkt.

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #73 on: February 04, 2020, 01:48:20 PM »
Na 3 ritten behaalt Hilton de leiderstrui in de Giro, hopelijk kunnen we die een tijdje vasthouden. Grootste belager lijkt Adam Roethlisberger. We wisten goed bij hem in de buurt te blijven in de sprintrit, maar hij deed hetzelfde in de kasseirit, dus de tijdsverschillen zijn nog beperkt.
Deze roze trui maakt je team nog beroemder, want zelfs Nibali wenst je renner succes voor etappe 4 :

"Buona fortuna nella stagione 4 ! Forza Anthony Hilton !"

Sjiz

• Hero Member
  • TeamRHB - 1a
    • View Profile
« Reply #74 on: February 06, 2020, 08:22:09 PM »
Verbeek rijdt iedereen op minstens 20 seconde als vrije rol. Overwinning nummer 8 voor hem dit seizoen alweer.