Proficiat met de Parijs Roubaix overwinningen, Zatarra, Spammie en Hakkie.

Bij
SPORTLIFE ging deze klassieker ook schitterend, en dan met een renner die de favorieten niet kon uitdagen.
En dat was
J.Fagan, die samen met 3 IKIBASQUE-renners (1e, 3e en 4e favoriet) de Roubaix-Vélodrome op kwamen rijden om met zijn vieren te sprinten voor de overwinning.
J.Fagan had geen schijn van kans tegen zo een overmacht, maar finisht toch meer dan uitstekend als
3e, en dus een podiumplaats.

De nog niet in topvorm verkerende Stablinksi deed het ook voortreffelijk in een vrije rol, hij kwam binnen op een
9e plaats.
Knecht Hamilton deed zijn werk prima met 4x handjes en lanceerde zijn kopman maximaal in/naar s4 waar toen al de uiteindelijke kopgroep werd gevormd. Hamilton liet zich in s5 uitbollen want hij had geen energie meer over en finishte als 26e.
Al met al heel tevreden over deze tactisch zeer goede race. Op naar de heuvelklassiekers !^^
Ik zie dat daar weer dezelfde situatie is, namelijk mijn beste renner kan de favorieten niet uitdagen.
Maar ook nu verwacht ik een goed resultaat, want Montgomery is de allereerste renner van mijn team die met TK bonus rijdt.
En dat heeft hij ook wel nodig want zo goed is hij niet, en ik heb de indruk dat de concurrentie groot en heel goed is in deze discipline.