Author Topic: Seizoen 1 : allemaal in de derde divisie  (Read 77130 times)

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
Re: Seizoen 1 : allemaal in de derde divisie
« Reply #585 on: April 23, 2019, 08:13:30 PM »
77 deelnemers, ik heb geen renner in de top 67. Mijn kopmannen worden 69e en 76e. Niet verrassend dat ik niemand meer in de top 10 heb...

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #586 on: April 23, 2019, 08:17:07 PM »
77 deelnemers, ik heb geen renner in de top 67. Mijn kopmannen worden 69e en 76e. Niet verrassend dat ik niemand meer in de top 10 heb...

Op zich is dat een hele prestatie! Probeer het maar eens :D.

Mitte

• Sr. Member
  • BLOEMENAANDEMITTE 2A Belgium
    • View Profile
« Reply #587 on: April 23, 2019, 08:19:10 PM »

Kijk eens wie 33e werd ;)

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #588 on: April 23, 2019, 08:37:57 PM »
etappe 3 Tour de Suisse :
Batussov doet het verrassend goed en red de eer van SPORTLIFE door punten te scoren met een 16e plaats op 1:11"
De overige renners verliezen hier heel veel tijd en zullen nog meer tijd gaan verliezen in de komende 2 etappes.
Vooralsnog staan ze er nog goed voor in het AK, het is afwachten of ze niet té ver gaan zakken zodat er ook AK puntjes worden gescoord.
In de volgende etappe ligt alle focus op tijdrijder Vives die momenteel 87e en laatste staat op 17:53"
Hij kan natuurlijk heel goed tijdrijden, maar ook in de kasseien etappe is hij goed en daarmee komen we uit op de volgende vraag :
zou hij die 18 minuten goed kunnen maken en daarmee de Tour de Suisse winnen ? Hij gaat het proberen.  :))

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #589 on: April 23, 2019, 08:49:45 PM »
In de derde etappe van de Ronde van Zwitserland grijpt mijn nieuwbakken kopman Panov de leiding in het algemeen klassement. Hij doet dat door op een verdienstelijke 10e plek te eindigen. In de tijdrit van morgen zal hij wat tijd gaan verliezen, maar de grootste concurrent Wegener staat al op 2"36. Coen Bogarde mag proberen om Frances van de ritzege te houden.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #590 on: April 23, 2019, 08:51:14 PM »

Kijk eens wie 33e werd ;)

Ah, excuus. Mijn post klopte dus niet helemaal. Excuus. En sorry voor Nolten, helemaal over hem heen gekeken.
Nolten wilde blijkbaar niet bij zijn bange kopmannen blijven. Maar Nolten ontbreekt het aan alle vlak, dus die stond ook al niet goed.

Tomas

• Full Member
  • Teamclaes 3e
    • View Profile
« Reply #591 on: April 23, 2019, 08:55:23 PM »
Voor morgen de tijdrit heb ik geen goede tijdrijder
Maar hij staat wel 2 de bij favorieten achter de tijdrijder van zatarra.
De mijne is echt niet goed dus ik wil wel weten waar de rest hun tijdrijders halen.

Zatarra

• Hero Member
  • Zatarra - division 1a
    • View Profile
« Reply #592 on: April 23, 2019, 08:58:27 PM »
Voor morgen de tijdrit heb ik geen goede tijdrijder
Maar hij staat wel 2 de bij favorieten achter de tijdrijder van zatarra.
De mijne is echt niet goed dus ik wil wel weten waar de rest hun tijdrijders halen.

Anxo Egea   Leeftijd : 19   Salaris : 817
Conditie : 29   Sprinten : 41   Klimmen : 5
Vlak : 70   Kasseien : 46   Techniek : 62
Dalen : 20   Heuvels : 57   Explosiviteit : 16
Tijdrijden : 71   Knechten : 21   Ervaring : 2

Dat is 'm. Misschien is de achterstand kleiner dan je denkt. Zoals je ziet is de mijne nou ook niet bepaald een superheld. Er zijn vast tijdrijders met meer tijdrit capaciteiten ;).

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #593 on: April 23, 2019, 09:10:48 PM »
ik wil wel weten waar de rest hun tijdrijders halen.
De rennersbus kreeg pech ergens in een dorpje in Spanje, dus met het hele team wat gedronken op een terras terwijl de bus gerepareerd werd. De jonge knaap die ons steeds de drankjes bracht, zei dat hij ook wel kon fietsen. Nou, dat wilden wij wel eens zien, dus wij hem op de fiets zetten, en...... WOW...... we waren onder de indruk ! Met een vrij hoog alcoholpromilage in het bloed heeft mijn financieel manager toen de kroegbaas 81.000,- gegeven, en sindsdien rijdt die jonge Spanjaard in mijn team. Hij is wel een beetje lui want hij traint nooit 100%.
Adam Vives   
Leeftijd : 19   Salaris : 553
Conditie : 29   Sprinten : 20   Klimmen : 7
Vlak : 69   Kasseien : 57   Techniek : 51
Dalen : 11   Heuvels : 11   Explosiviteit : 34
Tijdrijden : 80   Knechten : 4   Ervaring : 4

Het verhaal over hoe de Russische Battusov in mijn team kwam is vele malen mooier en spannender, maar hij kan niet zo goed tijdrijden.

Combuijs

• Hero Member
  • Combuijs 2b
    • View Profile
« Reply #594 on: April 23, 2019, 09:15:46 PM »
De rennersbus kreeg pech ergens in een dorpje in Spanje,

Is dat nog steeds die rennersbus uit het vorige CFF spel? Geen wonder dattie dan pech kreeg. Zowiezo een wonder dat je nog ergens van start gaat...

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #595 on: April 23, 2019, 10:04:26 PM »
De rennersbus kreeg pech ergens in een dorpje in Spanje,

Is dat nog steeds die rennersbus uit het vorige CFF spel? Geen wonder dattie dan pech kreeg. Zowiezo een wonder dat je nog ergens van start gaat...

Ja het is maar de 3e divisie en het was maar een kleine ronde in Spanje, dus het back up busje van stal gehaald :

Volgend seizoen zijn dit uiteraard weer de vervoermiddelen voor verplaatsing  8) 8) :P :

Vos

• Hero Member
  • SPORTLIFE ( 1A )
    • View Profile
« Reply #596 on: April 23, 2019, 10:21:50 PM »
En nu ik je toch jaloers aan het maken ben, Combuijs, ook maar meteen even mijn personeel voorstellen  :)) :

Don de ploegleider samen met de financieel manager (handig hoe hun bieden op de TL)
tijdrit trainster (de Tour win je in bed, is haar motto)
commercieel manager (de sponsorbedragen worden nu flink opgekrikt)
de 2 mecaniciens (zoals je ziet houden ze van een doorsmeerbeurt)
masseuse (alleen voor vos met happy ending)

Uiteraard mag de jonge doctor van SPORTLIFE niet ontbreken die de shockwave therapie een nieuwe dimensie geeft :

GinneR

• Global Moderator
  • Hero Member
  • CrossAndGo (1a) & NL
    • View Profile
« Reply #597 on: April 24, 2019, 09:42:49 AM »
4e etappe weer een 2e plaats. Nu voor Godrie. Ik verzamel tweede plaatsen...
Jansma eindigt ook nog netjes op een 4e plaats en heeft nu dus een mooie 1:40 voorsprong in het klassement.
Ben benieuwd of hij dit kan verdedigen in de lange kassei-rit.
Anders is de conclusie dat een etappe heuvel en een kassei samen in een kleine ronde, teveel van het goede is voor Jansma.

Hakkie2

• Hero Member
  • DeRodeVod (1a)
    • View Profile
« Reply #598 on: April 24, 2019, 09:46:44 AM »
Mijn beste renner wordt 8e. Waarschijnlijk het maximaal haalbare, met twee teams die waarschijnlijk TT trainen voor me. Tello wordt netjes 16e en schuift weer naar plek 6 in het klassement. Waarschijnlijk om vanavond weer uit de top 10 te vallen.

Spammie

• Sr. Member
    • View Profile
« Reply #599 on: April 24, 2019, 10:16:47 AM »
Coen Bogarde fietst zijn vierde tweede plek van het seizoen bij elkaar, achter Frances van Denver. Dolfsma, mijn man voor de BinckBank Tour, rijdt naar een sterke 9e plek op minder dan een minuut.
Belangrijker: Panov rijdt een enorm goede tijdrit en eindigt op de 22e plek, op 1"31. Daarmee verstevigt hij zijn leiding in het klassement. In de kasseienrit van vanavond verdedigt hij 1"19. De tweede opeenvolgende zege in een ronde lijkt in de maak...