Nou, dat was rit 1.
In sectie 1 rijden er wat knechten in de eerste groep, terwijl kopman Zilverberg en vrije rol Balkenende in de tweede groep zitten. Gelukkig nog wel met Verbeek en de 20 jarige Zuiverloon. Sectie 2 valt ook Lustig terug naar de groep van de kopman, de rol van de piepjonge Zuiverloon is al uitgespeeld. In sectie 3 weer een afscheiding, in de tweede groep zitten nog 4 Nederlanders, allemaal knechten. Kopman Zilverberg, knechten Lustig en Verbeek en vrije rol Balkenende zitten in de derde groep op 25 seconden op plek 63.
Sectie 4 komt de opmars van knecht Broeder en Nelissen, die naar de voorste groep springen (er rijdt alleen nog een eenling 2 seconden voor). Kopman Zilverberg weet met Verbeek naar de groep op 20 seconden op plek 32 te springen, knecht Eden wacht in die groep.
Dan de laatste sectie: een spectaculaire inhaalslag van Zilverberg eindigt op de 7e plek, Broeder en Nelissen rijden ook nog in de punten op plek 11 en 15.
Ik denk lang niet slecht, al verliep het niet helemaal ideaal. Al zat nummer 2 Gilbert na sectie 2 nog een groep achter Zilverberg en latere winnaar Peixoto in sectie 2 bij onze kopman, maar die springt in sectie 3 wel naar voren en rijdt sectie 4 al solo vooruit. Ik denk dat een 7e plek voor Zilverberg prima is. En 330 punten is meer dan ik had verwacht.